چاپ کردن این صفحه

کتاب گویای «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهرها ۱۳۶۷ - ۱۳۵۹» منتشر شد

سه شنبه, 10 خرداد 1401 14:11 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

کتاب گویای «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهر‌ها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» تهیه شده و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش خط هشت، کتاب گویای «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهر‌ها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» به تهیه‌کنندگی مهرنوش محتشمی، صداگذاری ستاره حمیدی، صداپیشگی و روایت علی همت مومیوند و محمد نظری در ۱۸۰ دقیقه تهیه شده و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این کتاب درباره مقاومت شهر دزفول بین سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ است.

شهر دزفول به «شهر موشک‌ها و توپ‌ها» و به قول عراقی‌ها «بلدالصوارخ» معروف است که در طول سال‌های دفاع مقدس و در جریان جنگ، صد‌ها بار مورد اصابت بمب و موشک ارتش بعث عراق قرار گرفت. دزفول در طول ۲۷۰۰ روز مقاومت، ۲۶۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

نویسنده کتاب، وضعیت دزفول را در پنج مقطع از جنگ بررسی می‌کند. در این کتاب گزارشی از تلفات و ضربات واردشده به این شهر و اقدامات مسؤولان و دولت برای مقابله با آن‌ها آمده است. همچنین در کنار این گزارش‌ها برای تکمیل اطلاعات، خاطراتی نیز مطرح شده است.

کتاب «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهر‌ها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» به نویسندگی عبدالرضا سالمی‌نژاد و فرهاد درویشی سه‌تلانی توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.

برای دریافت کتاب گویای «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهر‌ها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» اینجا را کلیک کنید.

همچنین برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهر‌ها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» اینجا را کلیک کنید.

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 298 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)