چاپ کردن این صفحه

درخواست رسیدگی ویژه به جانبازان مناطق سیل‌زده

چهارشنبه, 28 فروردين 1398 10:33 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نماینده ایثارگر مجلس خواستار رسیدگی ویژه به نیاز ها و مشکلات ایثارگران مناطق سیل زده کشور شد.

 

به گزارش خط هشت ، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر خود در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: سیلاب های اخیر در کشور، مناطق وسیعی را دربرگرفت و متاسفانه باعث واردآمدن خسارات جانی و مالی در بسیاری از استان ها شده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مناطق سیل زده و جبران خسارت های وارده به آنها، رسیدگی ویژه دولت و به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق سیلزده را خواستار شد و اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به سرعت به ایثارگران از جمله جانبازان ویلچری، شیمیایی، اعصاب و روان رسیدگی و نیازهای آنها را برطرف کند.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: جانبازان عزیز که برخی از آنها شیمیایی و برخی دیگر اعصاب و روان و ویلچری هستند، احتیاج به توجه و رسیدگی ویژه در مناطق سیلزده دارند و متاسفانه جابجا شدن آنها و دسترسی به نیازهای اولیه برای آنها سخت است.

وی اضافه کرد: برخی از جانبازان عزیز که اعصاب و روان هستند و مگهداری آنها در خانه مشکلاتی را ایجاد می کند با وضعیت سیلاب و ورود آب به خانه ها، خانواده های این عزیزان را دچار بسیاری از مشکلات در مناطق سیل زده کرده است.

قاضی پور با اشاره به سیلاب در خوزستان، گلستان و لرستان و تاثیر آن بر زندگی مردم و ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر چه باران رحمت الهی است، اما وقتی تبدیل به سیلاب شود، مسلما مشکلاتی بدنبال خواهد داشت و جامعه ایثارگری نیز در این مورد بی نصیب نماند.

نماینده مردم ارومیه در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بنیاد گزارش ارائه کرده است یادآور شد: هنوز از سوی بنیاد شهید گزارشی به ما ارائه نشده است.

 

 

منبع: فاش نیوز

خواندن 1086 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)