چاپ کردن این صفحه

فراخوان شناسایی محصولات کودک و نوجوان با محوریت شهید سلیمانی

یکشنبه, 23 آذر 1399 23:53 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی «ایران نوشت» برای شناسایی و جمع‌آوری محصولات کودک و نوجوان با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان داد.

 

به گزارش خط هشت، در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پویش ملی «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت این شهید عزیز به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی «ایران نوشت» برگزار می‌شود.

پویش «قهرمان من» ضمن اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات تولید شده در راستای ادای دین تولیدکنندگان به این شهید بزرگ، بسترهای تهیه این محصولات را برای مخاطبان سراسر کشور و علاقه‌مندان حاج قاسم سلیمانی فراهم می‌کند.

در همین راستا از همه تولیدکنندگان مجصولات کودکان و نوجوان در حوزه‌های نوشت‌افزار، کتاب، اسباب‌بازی، پوشاک، هدایا و ... در سراسر کشور دعوت می‌شود اطلاعات محصول خود را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا آیدی @irannevesht در شبکه های اجتماعی ارسال کنند. همچنین تولیدکنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  66902206-021 تماس بگیرند.

پویش «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از 25 آذر الی 13 دی برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

خواندن 1294 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)