چاپ کردن این صفحه

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: جای خالی پیمانکاران خارجی را پر کردیم

پنج شنبه, 19 تیر 1399 14:08 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه این قرارگاه به کمک همه دولت‌ها آمده است، گفت: با توان فنی و مهندسی که داریم توانستیم جای خالی پیمانکاران و شرکت‌های بزرگ خارجی را پر‌کنیم.

به گزارش خط هشت، سعید محمد پیش از ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری گلستان و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهارداشت: این قرارگاه با تمام توان خود به کمک همه دولت‌ها آمد و توانست جای خالی پیمانکاران و شرکت‌های بزرگ خارجی را پر کند.

وی پروژه ستاره خلیج فارس را یکی از بزرگترین اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا دانست و گفت: علی‌رغم تمام کارشکنی‌ها با ساخت این پالایشگاه، کشور در زمینه تولید بنزین به خودکفایی رسید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به توان فنی و مهندسی این قرارگاه برای اجرای پروژه‌های بزرگ در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 5 هزار پیمانکار با قرارگاه مشغول همکاری هستند. سعی کرده‌ایم در هر پروژه‌ای 70 درصد نیروی انسانی را از بومیان منطقه بکارگیری کنیم.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم‌الانبیا تا کنون بیش از 50 درصد حجم مخازن سدهای کشور، 290 کیلومتر مترو، 4 هزار کیلومتر راه آهن، 90 کیلومتر آزادراه و غیره ساخته است. علاوه براین در حوزه صنایعی مانند فولاد و مس نیز کارهای خوبی انجام داده است.

محمد خاطرنشان کرد: به رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، تمامی پروژه‌های قرارگاه فعال است. اگر دولت بتواند تعهد خود در زمینه تأمین مالی پروژه‌ها را انجام دهد، کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی درباره پروژه سد نرماب که با پیمانکاری قرارگاه خاتم در حال ساخت است، گفت: تعهدات ما در سد نرماب انجام شده اما هنوز دولت منابع مالی موردنیاز را تأمین نکرده است.

خواندن 1027 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)