چاپ کردن این صفحه

تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گرانقدر ناجا در استان فارس

چهارشنبه, 24 دی 1399 22:58 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر ناجا استواریکم " عباس حیدری" و استواریکم وظیفه "امید خالدی" در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد.

 

به گزارش خط هشت، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر دو شهید والامقام نیروی انتظامی استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، فرمانده انتظامی استان، جمعی از مسئولان، کارکنان انتظامی و مردم شهید پرور شهر شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

سردار "رهام بخش حبیبی"، فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم طی سخنانی، گفت: کارکنان نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت مردم هستند و با تقدیم جان خود امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.

وی ادامه داد: کارکنان ناجا همواره گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند و در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم در جامعه تا آخرین قطره خون ایستادگی می کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: کارکنان ناجا در مقابل اشرار مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر، سارقان و همه مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه قاطعانه وارد میدان شده و از جان شیرین خود در این مسیر می گذرند.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این 2 مأمور فداکار نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت مردم، افزود: به مخلان نظم وامنیت عمومی در جامعه هشدار می دهیم که با قاطعیت تمام با آن ها برخورد و اجازه نمی دهیم امنیت و آرامش مردم را خدشه دار سازند.

گفتنی است، شهیدان والامقام "عباس حیدری" و "امید خالدی" بامداد بیست و دوم دی ماه جاری هنگام تعقیب و گریز خودرو متهمان در شیراز، بر اثر انحراف خودرو از جاده به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

این گزارش حاکیست؛ پیکر پاک و مطهر شهیدان "عباس حیدری" و "امید خالدی" پس از انجام این مراسم، برای تشییع و تدفین به ترتیب به شهرستان های "ممسنی" استان فارس و "لردگان" استان چهار محال و بختیاری انتقال داده شد.

 

 

منبع: شهدای ناجا

خواندن 616 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)