×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

حاج قاسم با فتح دلها ، استکبار جهانی را خوار و ذلیل کرد/ مکتب سلیمانی، جریان ساز است.

یکشنبه, 19 دی 1400 11:39 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه دفاع مقدس، بهترین شاهد برای اخلاص، صداقت و ولایتمداری سردار سلیمانی است، گفت: حاج قاسم با فتح دلها ، استکبار جهانی را خوار و ذلیل کرد.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با سبلان ما و به نقل از خط هشت ، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و دهه بصیرت به تبیین ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت پردخت و گفت: تقوا و ایمان ما خداوند متعال مهمترین عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی در میادین مختلف مبارزه با ظلم و جور مستکبران است.

وی از اخلاص در عمل و اعتقاد قلبی و روحی سردار سلیمانی به عنوان مهمترین رمز موفقیت سردار دلها در طول 41سال گذشته نام برد و گفت: مهمترین عامل موفقیت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت در برابر داعش که هر دو از جنگ های نابرابر و ناهمگون بودند، ایمان به خدا است.

سردار محمدی اصل از  تجربیات دفاع مقدس به عنوان ذخیره گرانبها برای  میادین آینده و پیش رو نام برد و گفت: شاگردان مکتب سلیمانی با بهرمندی از همین گنجینه ها و ذخایر گران بها  با شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی  توانستند ضمن فتح سنگرهای زمینی در جبهه مقاومت از سوریه گرفته تا عراق با فتح دلها استکبار را با خواری و ذلت تمام از میادین خودساخته بیرون کنند.

وی تفکر بسیجی در عرصه های انقلاب اسلامی را متذکر شد و گفت: پیشرفت های امروز ایران اسلامی در همه ابعاد به ویژه محرومیت زدایی برگرفته از تفکر بسیجی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ایمان به خدا و توسل به ائمه معصومن(ع) را حلال مشکلات عنوان کرد و گفت: شاگردان مکتب سلیمانی با بهرمندی از تجربیات دوران دفاع مقدس می توانند نقش مهمی در تعالی کشور ایفا کنند.

سردار محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین ویژگی های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: تاریخ درخشان 8 سال دفاع مقدس  خود گویای اخلاص، صداقت و ولایتمداری این فرمانده جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فراجناحی و حزبی بود، گفت: وی ضمن تواضع تمام در ولایتمداری و خدمت به مردم محکم بود و تا آخرین نفس به اعتقاد خود عمل کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به خدمت رسانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار دلها در امر خدمت رسانی به مردم جریان ساز و وحدت آفرین بود و در این راه با بسیج تمام امکانات موجود به یاری آسیب دیدگان در بلایای طبیعی می شتافت.

وی به جریان سازی حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: این فرمانده بزرگ با روح بلندی که داشت رزمندگان کشورهای مختلف با هر قومیت و زبان را در برابر داعش که نماد استکبار در منطقه بود یک دل و منسجم ساماندهی کرد و با این کار خود در واقع هیمنه استکبار را در چشمان سربازان مقاومت شکست.

سردار محمدی اصل مجاهدت ها و پیروزی های حیدریون عراق، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، مدافعان وطن سوریه و مدافعان حرم ایران را نتیجه همت بالای سردار سلیمانی در جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: صلابت و صداقت حاج قاسم علاوه بر داخل ایران در جهان نیز از وی سرداری ساخت که بر دلهای مظلومین و مستضعفین جهان بر دل های تمامی آزادی خواهان حکومت می کند.

وی به عظمت نام سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: قاسم سلیمانی به تنهای یک فرد نبود بلکه نشانه و عظمت و عُمق یک تفکر ناب بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه سردار سلیمانی نظامی محض نبود گفت: حاج قاسم سیاستمداری برجسته بود که با تفکرات ناب خود در جهان جریان ساز بود.

وی خواستار تدوین مولفه های مکتب سلیمانی در مجامع علمی شد و گفت: امروز باید مکتب سلیمانی شاگردانی در جای جای کشور پرورش دهد که با بهره گیری از سلوک حاج قاسم، شکل دهنده تمدن نوین اسلامی در جهان باشند.

سردار محمدی اصل در پایان سخنان خود خدایی بودن و حرکت در مسیر حق و حقانیت را از ویزگی های شاگردان مکتب سلیمانی نام برد و گفت: شاگردان مکتب سلیمانی حاضران در میادین اسلام هستند و با دفاع از حق و حقانیت، پیشگام استکبار ستیزی در جهان هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) تصریح کرد: حاج قاسم ولایتمدار بی نظیری بود که با اعتقاد خود ولایتمداری اش را به اثبات رساند.

خواندن 392 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family