چاپ کردن این صفحه

جلسه شورای راهبردی بانوان و دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر در ساختمان کنگره شهداء برگزار شد.

فریبا محمدلو مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و نمایشگاه ها و همچنین کرسی های آزاد اندیشی گفت:

پنج شنبه, 29 ارديبهشت 1401 11:11 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

لازم است با همکاری فرهنگسرای شهرداری حفظ آثار، کانون مساجد و تبلیاغت اسلامی و دانشگاه ها، برای بانوان دانش آموز و دانشجو دوره های آموزشی مدیریت خانواده با هدف ترویج سبک زندگی جهادی و اسلامی برگزار شود.

رئیس کمیته بانوان کنگره شهدای استان اردبیل تصریح کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و بسیج دانشجویی به منظور رفع شبهات در مورد دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و موضوعات ایثار و شهادت می توانند کرسی های آزاد اندیشی دانش آموزی و دانشجویی برگزار کنند.

وی یا بیان اینکه مادران و بانوان شهید در دوران دفاع مقدس ایثار کردند اظهار داشت:

در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بانوان استان، از نام بانوان و مادران شهید از میادین و اماکن عمومی و اداری سطح استان استفاده شود و از فرمانداری ها و دستگاه های مربوطه انتظار می رود همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

محمدلو در خصوص دیدار با خانواده بانوان شهید در طول کنگره بیان داشت: از تمامی خانواده شهدای استان اردبیل حسن زادهه دبیر اجرایی کنگرهه ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل با اشره به نقش بانوان استان در دوران دفاع مقدس گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بانوان شهید استان اردبیل کمیته بانوان کنگره با برناممه ریزی منسجم و پژوهش می توانند نقش شهدای بانوان و مادران شهید سطح استان جلسه شورای راهبردی بانوان و دفاع مقدس استان اردبیل به مناسب برزگداشت آزاد سازی خرمشهر در ساختمان کنگره شهدا برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری کنگره شهدا

 

خواندن 290 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)