چاپ کردن این صفحه

شهید اصغر سراغى: پاسدار خون شهدا باشید

سه شنبه, 29 مهر 1399 13:39 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهید اصغر سراغى در وصیت‌نامه خود آورده است: و تو برادر و خواهر مسلمانم پاسدار راستین خون این شهیدان باشید. حافط و پیرو ولایت فقیه باشید و در مسیر انقلاب قدم بردارید.

 

به گزارش خط هشت از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید اصغر سراغى:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلو افى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با درود و سلام بر روح خدا، پرچمدار نهضت حسین و با درود به اوراح مطهر شهدا یاوران راستین پیر خمین و با تهنیت و درود بر مجاهدان فى سبیل الله دین.

اینک خداى منان عزم من را بر جهاد استوار کرده و گام‌هاى من را به سوى صراط حقیقت رهنمون است. چه زیباست که در این جایگاه عشق و طهارت و اخلاص و عبادت و در محضر ارباب سعادت خون دادن.

 و تو برادر و خواهر مسلمانم پاسدار راستین خون این  شهیدان باشید. حافط و پیرو ولایت فقیه باشید و در مسیر انقلاب قدم بردارید.

 

 

منبع: فارس

خواندن 671 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)