وصیت‌نامه شهید روزه پاپی؛

پیرو ولایت فقیه باشیم

جمعه, 28 آذر 1399 23:01 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهید روزه پاپی در وصیت‌نامه خود آورده است: با پیروی از خط ولایت فقیه و حمایت از این دولت انقلابی، اسلام عزیزمان را یاری کنیم.

 

به گزارش خط هشت از خرم‌آباد، شهید «روزه پاپی» سال 1320 در روستای «صاحب الزمان» از توابع شهرستان خرم آباد متولد شد، در دوران جنگ تحمیلی مانند بسیاری از جوانان این مرز و بوم، تاب تحمل تجاوز دشمن به مرزهای کشورمان را نیاورد و برای دفاع از ارزش‌های ملی و مذهبی، راهی مناطق عملیاتی شد تا اینکه در هفتم دی‌ماه 1362  در منطقه جفیر به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «روزه پاپی»

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مؤمنینی که تمام هستی خود را وقف اسلام عزیز نموده اند و در هر لحظه آماده شهادت در راه قران و ناموس و میهن اسلامی می‌باشند. خدایا سوگند یاد می‌کنم که همیشه و تا آخرین نفس در راه مقدس تو برای یاری دین تو مستحکم و جان بر کف در راهت فداکاری کنم.

خدایا تو شاهد باش که من در این راه کورکورانه قدم برنداشته ام و از روزی که تو را به یگانگی شناختم در قلبم جرعه ای از ایمان پدیدار شد از همه چیز گذشتم و به تو پناه آوردم. خدایا خودت می‌دانی که عشق و ایمان به تو و اطاعت از تو نه به خاطر پاداش و عذاب بود بلکه از روی آگاهی کامل  و شناخت شخصی ام می‌باشد و هیچ عاملی نمی‌تواند در ایمان من نسبت به تو خللی ایجاد کند.

برادران و خواهران راهی را که بنده حقیر انتخاب کرده‌ام بخدا قسم جز راه الله نیست و از روی حرص به بهشت یا از روی ترس از جهنم نیست که فقط به خاطر خدا و اسلام عزیز می باشد و برای اینکه شاید توانسته باشم رضای خداوند تبارک و تعالی را به جا آورده باشم از تمامی جان و مال و عزیزان و کسان و خو یشان خود گذشتم.

و اما ای امت مسلمان ما در زمانی به سر می‌بریم که از هر طرف کفار و منافقین برای نابودی اسلام عزیز دست به دست هم داده  و از هرگونه جنایتی دریغ ندارند واین وظیفه ی سنگینی بر دوش ماست که اگر خدایی نخواسته کمی غفلت کنیم به اسلام عزیز و وحدت مسلمین ضربه خواهند زد پس بیایید دست به دست هم بدهیم و با پیروی از خط ولایت فقیه و حمایت از این دولت انقلابی ،اسلام عزیزمان را یاری کنیم.

برادران و خو اهران ما را فراری از مرگ نیست و با مردن هم فراری از حکم خدا نیست خوشا به حال آنان که زندگی‌شان برای خداست و مرگشان در راه خدا و خوشا به حال آنان که جزء راه خدا راهی ندارند و جزء ذکر خدا ذکر دیگری ندارند:

ای برادران و خو اهران با تشکیل دادن جلسات مذهبی و اسلامی ایمان خود را محکم نموده و تقوا را پیشه کنید که حضرت علی (ع)فرمودند: تقوا را پیشه کنیدکه سلاح تقوا سلاح محکمی است در مقابل هواهای نفسانی و وسوسه شیطانی.

پس همیشه به یاد خدا باشید و از خدای خویش غافل نشوید، خدایا من به جبهه‌ی جنگ حق علیه باطل آمده‌ام تا جان خود را بفروشم و امیدوارم که خریدار جان من تو باشی نه کس دیگر.

در خاتمه سلام بر امت شهید پرور و نمونه ای که با حضور همیشگی خود در همه صحنه‌های حق بر باطل اسلام و امام را یاری می‌کنند و قدرت نفس کشیدن  و خواب راحت را از دشمنان سلب نموده‌اند اسلام امروز در دو  جبهه می‌جنگد که با عنایت خداوند در هر دو جبهه پیروز بوده و هست یکی جبهه داخلی از منافقین و لیبرال‌ها و کمونیستها و ملی گراها و غیره و جبهه دوم در جبهه نبرد با  نیروهای خارجی.

پس ما همگی وظیفه داریم که با یک دست قرآن و با دست دیگر سلاح برگیریم و تا آخرین قطره ی خون خود از پای ننشینیم تا با استقامت و خون خود پوزه دشمنان اسلام و قرآن را به خاک بمالیم.

برادران و خواهران عزیز در پایان وصایایم از شما تشکر می‌کنم و مرا حلا ل کنید و امیدوارم برای من گریه و زاری زیاد نکنید. لباس سیاه نپوشید. یقه چاک نکنید و در مصیبت من زیاده روی نکنید طبق دستورات اسلام عمل نمایید.

 

 

منبع:  دفاع‌پرس

خواندن 649 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family