چاپ کردن این صفحه

شهیدان آمدند، به میدان برگردیم!

سه شنبه, 28 اسفند 1397 15:52 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

هرکس هرچه می خواهد بگوید، من باور دارم که خدا "هنوز" ما را دوست دارد.

 

به گزارش خط هشت : خدا خیلی هم ما را دوست دارد. اصلا به کم گذاشتن های ما هم با نگاه حساب و کتاب وارد نمی شود. دلیلم همین شهدایی است که باز دارند می آیند در آستانه نوروز. 115 شهید که هر کدامشان را پیک خوش خبر خدا می دانم که به شرح همایون فالی ما برخاسته اند. هر تابوت، یک حدیث است برای یادآوری پیمان ازلی ما با حضرت عشق.

هر شهید، چراغ راهی است که باید برویم. خدا ما را دوست دارد. خیلی هم دوست دارد والا عزیزترین کسانش، همان هایی که برای خویش، خاص و خالص کرده است را به دنبال ما نمی فرستاد تا به صراط مستقیم برگرداند. این همه محبت را جز به دیده همراهی دیدن، ناسپاسی است. این همه علی اکبرِ علی اصغر شده می آیند تا در دعوت، حقِ مطلب را برما تمام کنند پس مبادا به غفلت برگزار کنیم و فردا در حسرت بنشینیم و پای مان را هم توان رفتن نباشد.

یادمان هست، سال های پیش، در تشییع جنازه شهدا، فریاد می زدیم : این گل پرپر از کجا آمده و جوابش را با همه ایمان مان می دادیم که: از سفر کرب و بلا آمده. همه هم می دانستیم که او به کربلا نرسیده اما آن ها را کربلایی می دانستیم چه کربلا را یک قطعه محدود زمین در حصار گوشه ای از خاک عراق نمی دانستیم بلکه آن را جغرافیای حقیقت می دیدیم که هزار بار بزرگ تر از همه زمین است چه رسد به خاک عراق.

مامی دانستیم هرکس در هر کجای زمین و زمان به یاری سید الشهدا برخیزد، جایگاه او کربلاست حتی اگر در هزاران کیلومتر از قتلگاه، به خون نشسته باشد. بچه های ما که قامت رشید کردند برای رفتن، سینه سپر کردند جلوی تیرها و ترکش ها، همه را در شمار یاران سید الشهدا جایگاه است لذاست که حرمتی روز افزون دارند برای ما. خدا هم چنین لطف خود را بر ما تمام می کند که آن ها را به دنبال ما فرستاده است تا دوباره ما را به میدان بیاورد. به وسط میدان تا فضیلت های انسانی زنده بماند. تا دشمنان انسانیت نتوانند پنجه در روی حقیقت کشند.

من امروز حس می کنم شهدا به یارگیری آمده اند. مگر نه این که دشمن دارد چنگ و دندان نشان می دهد؟ مگر تحریم ها را به حرام ترین شکل ممکن هر روز سخت تر نمی کند؟ مگر تکفیریان حرام کردار را به جنگ ما نمی فرستد؟ دشمن دارد همه عِده و عُده اش را جمع می کند زیر لوای شیطان. خب، خدایی که مصمم است" متم نوره" را هم یاران اش را به میدان می آورد ولو کره المشرکون.

شهدا هم ذخیره راهبردی لشکر خدایند که می آیند. پرچمداران سپاه منصورند که هر کدام به دیاری می آیند برای یارگیری جبهه حق. پس هنوز خدا ما را دوست دارد که آنان را به سراغ ما فرستاده است تا بیدارمان کنند و به عهد پیشین بخوانندمان و ما را مهیای میدان کنند.

هرکس هرچه می خواهد بگوید، من اما بر این نگاه به یقین رسیده ام که خدا"همیشه" ما را دوست دارد و ما را بر صراط شهدا، استوار می خواهد لذا باز برای مان پیغامِ لاله می فرستد....

 

 

منبع: حیات

خواندن 1459 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)