چاپ کردن این صفحه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل،

چهار مستند از شهدای مدافع حرم استان اردبیل تولید می شود

چهارشنبه, 10 مرداد 1397 09:10 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: چهار مستند از شهدای مدافع حرم استان اردبیل که جزو برنامه‌های فاخر صدا و سیمای استان محسوب می‌شود ساخته خواهد شد.

 

  به گزارش خط هشت از اردبیل، علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در نشست مشترک اعضای ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل با مسئولان صدا و سیمای استانی، اظهار داشت: در عصری که هجمه‌های فرهنگی دشمناو استکبار جهانی مهم‌ترین تهدید برای جامعه ما محسوب می‌شود باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای نابود کردن این نقشه‌ها استفاده کرد که در این زمینه رسانه‌ها نقش بسیار قابل توجهی دارند.

وی با اشاره به این که آگاه‌سازی مردم و تولید برنامه‌های فاخر با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اولویت اساسی است بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای اعتلای اهداف و باورهای انقلاب اسلامی گام برداشته و نسل کنونی را بیدار کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: حمایت مادی و معنوی از جبهه مقاومت در حال حاضر لازمه اساسی است و در این زمینه ساخت چهار مستند از شهدای مدافع حرم استان اردبیل که جزو برنامه‌های فاخر صدا و سیمای استان محسوب می‌شود در دستور کار قرار گرفته است.

ملااحمدی تصریح کرد: برنامه‌های فاخر و ارزشمندی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز اردبیل برنامه‌ریزی شده که بی‌شک با افزایش تعاملات و همکاری با مسئولان ذی‌ربط تاثیرگذاری در بین اذهان عمومی دور از انتظار نیست و این مسئله در حال حاضر بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

منبع: بسیج

خواندن 2641 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)