چاپ کردن این صفحه

۸۸۰/ شهید میرآقا شاه‌محمدى: پشتیبان انقلاب باشید و ازآن دفاع کنید

چهارشنبه, 28 خرداد 1399 16:15 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهید میرآقا شاه‌محمدى در وصیت‌نامه خود آورده است: خداوند نعمت بزرگى را خداوند به نام انقلاب اسلامی به ما عطا فرموده پس قدر بدانید و شکرگزار آن باشید و تا آخرین نفس از آن دفاع کرده و پشتیبان آن باشید.

 

به گزارش خط هشت از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید میرآقا شاه‌محمدى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین علیه‌السلام، سالار شهیدان و یاران باوفایش. سلام بر زینب، قهرمان کربلاى حسین علیه‌السلام، سلام بر منجى عالم بشریت حضرت مهدى علیه‌السلام. درود بر رهبر عظیم الشان انقلاب و مرجع تقلید شیعیان جهان حضرت امام خمینى. درود بر همه مجاهدان راه حق و فضیلت و سلام بر تمام کسانى که در راه هدف اسلامى خود به نداى امامشان لبیک گفته و در جبهه و پشت جبهه از اسلام و انقلاب اسلامیشان و مملکت اسلامى دفاع می‌کنند.

پدر و مادرم شما هم افتخار کنید که خداوند چنین سعادتى نصیبتان کرده که در قیامت به عنوان پدر و مادر شهید شناخته مى‌شوید. از شما مى‌خواهم اگر خداوند شهادت را نصیبم کرد جلوی چشم منافقان و ضد انقلاب‌های بى‌تفاوت که از ناراحتى شما لذت مى‌برند گریه نکنید و اگر توانستید به عنوان جشن و شکرگزارى مجلسى تشکیل دهید.

پدر و مادر عزیزم؛ برادرانم را طورى پرورش دهید که فقط راه امامشان را طى کنند. از همه فامیل‌ها و تمام کسانى که بنده را مى‌شناسند تقاضا دارم که حلالم کنند.

در پایان تأکید می‌کنم که از امام خمینی که نایب بر حق امام زمان است پیروی کنید و از انقلاب اسلامی تا آخرین نفس دفاع کرده و پشتیبان آن باشید. بدانید خداوند نعمت بزرگى را خداوند به نام انقلاب اسلامی به ما عطا فرموده پس قدر بدانید و شکرگزار آن باشید.

 

 

منبع: فارس

خواندن 648 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)