×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690
چاپ کردن این صفحه

همزمان با یوم‌الله ۲۲بهمن رژه خودرویی در استان اردبیل برگزار می‌شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به صورت رژه خودرویی

چهارشنبه, 20 بهمن 1400 13:38 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

به گزارش خط هشت و به نقل از تسنیم از اردبیل، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام حسن باقری اظهار داشت: حجت الاسلام «سید محمدرضا میرتاج الدینی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه 22 بهمن در شهر اردبیل خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه با افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه برپایی راهپیمایی 22 بهمن به حضوری مقدور نخواهند بود.

این مقام مسئول یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به صورت رژه خودرویی همچون سال قبل و در شهرهای با وضعیت زرد و آبی نیز به صورت حضوری خواهد بود.

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی ضروری است و طبق بیانات مقام معظم رهبری از عموم مردم دعوت می شود تا دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند

 

وی اعلام داشت: استقبال عموم مردم استان اردبیل از برنامه های و جشن های انقلاب بی نظیر بود و این برنامه های فرهنگی و هنری برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: از دیگر برنامه های روز 22 بهمن تکبیر «الله اکبر» نیز همچون سال های قبل در استان اردبیل طنین انداز خواهد شد.

.

خواندن 534 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)