چاپ کردن این صفحه

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل؛

شهدای ورزشکار پهلوانانی بودند که مدال‌هایشان پلاک‌هایشان شد

سه شنبه, 18 بهمن 1401 14:37 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

سردار«محمدی اصل» در همایش ورزش پهلوانی گفت:شهدای ورزشکار پهلوانانی بودند که مدال‌هایشان پلاک‌هایشان شد.

 به گزارش خط هشت از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در جمع پهلوانان و ورزشکاران اردبیلی در مجموعه ورزش‌های پهلوانی علی بن ابی‌طالب(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار گفت: شهدای ورزشکار پهلوانانی بودند که مدال‌هایشان پلاک‌هایشان شد.
وی به مقایسه جوانان صدر اسلام با دوران دفاع مقدس و برهه کنونی پرداخت و گفت: جونان امروز هم مانند جوانان دوران دفاع مقدس هستند و حتی فراتر از آنها در میادین جنگ نرم و ترکیبی دشمنان با بصیرت و ایثار خود حماسه‌آفرینی می‌کنند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به بیان ویژگی‌های جنگ ترکیبی پرداخت و گفت: جنگ امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس نامتقارن و ناهمگون است و اراده‌ها تعیین‌کننده این نبرد سرنوشت‌ساز هستند.
وی اقدامات خصمانه پارلمان اروپا در اقدام به تحریم سپاه پاسداران را متذکر شد و گفت: سپاه پاسداران هرجا نیاز به حضور در میدان دفاع از انقلاب اسلامی، مرزهای کشور و حمایت از ملت ایران است بدون کمترین ملاحظه‌ای پا به میدان گذاشته لبیک‌گوی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
سردار محمدی اصل 44 سال ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با دشمنان اسلام را یادآور شد و گفت: سلاح رزمندگان ایران اسلامی در این مدت ایمان عمیق به خداوند متعال است.
وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی آگاهانه پا به میدان مبارزه با استکبار گام نهاده‌اند، گفت: رزمندگان اسلام در 43 سال گذشته غریبانه زندگی کرده و همواره مورد توهین، تهدید و تحریم‌های دشمنان قرار گرفته‌اند و این بیانگر درستی مسیری است که انتخاب شده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) مشکلات و سختی‌های صدر اسلام را یادآور شد و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از مکتب عاشورا برای دفاع از اسلام و انقلاب و مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی همواره آماده بوده و در این راه از هیچ تهدید و تحریمی واهمه ندارند.
وی خانه‌نشینی ۲۵ساله مولا امیرالمؤمنین بر اثر جهالت دوران را متذکر شد و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی که همان فرزندان ملت ایران اسلامی هستند با تمام وجود پشتیبان و لبیک‌گوی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند تا ضمن پیشگیری از اتفاقات تلخ آن دوران عصر ظهور مولایمان امام‌زمان (عج) محقق شده و ریشه ظلم و ستم از جهان برچیده شود.
سردار محمدی اصل در پایان سخنان خود به اقدامات بسیج در خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات قابل‌ستایش بسیج فراهم‌سازی مقدمات آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی است که در راستا بسیج حقوق‌دانان با کمک خیرین و نیکوکاران نقش مهمی در فرهنگ‌سازی این عمل انسان‌دوستانه انجام داده است.
وی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ملی را کار خداپسندانه عنوان کرد و گفت: این عمل خیر از کارهای ماندگار بسیج است؛ چراکه بسیاری از افراد گرفتار در بند افراد فرهیخته و آبرومند هستند که گرفتار غفلت و قضاوقدر الهی شدند و گام‌نهادن این مسیر، در واقع حرکت در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و تبلور جلوه‌های زیبایی از اسلام ناب محمدی است.

 

 

منبع: نوید شاهد

خواندن 82 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)