چاپ کردن این صفحه

فرمانده بسیج ناحیه پارس آباد:

اتاق فکر دشمن کارایی عملی خود را از دست داده است

یکشنبه, 14 اسفند 1401 15:50 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: اتاق فکر دشمن کارایی عملی خود را از دست داده است و تاریخ مصرف آن به سر آمده است.

به گزارش خط هشت، علی پیرجاهد صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران واحدهای تولیدی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: در حال حاضر جنگ دشمن بر علیه نظام و انقلاب، ترکیبی و هیبریدی است و این بار از کانالی جدید می‌خواهند راه نفوذ به کشور را باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تمام آنچه را که در بطن ذهن و نیات پلید خویش داشتند به میدان آوردند و با همه نیرو وارد کارزار شده و به لطف الهی تیرهای شأن به سنگ خورد و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فرمانده بسیج شهرستان پارس آباد با بیان اینکه اتاق فکر دشمن کارآیی عملی خود را از دست داده و تاریخ مصرف آن به سر آمده است، گفت: ملت بابصیرت ایران تمام توطئه‌های خبیثانه دشمنان را می‌شناسند و در مقابل تمام این ترفندها آگاهی‌های لازم را دارند.

پیرجاهد گفت: در دوران جنگ، صدام به تنهایی وارد میدان نشده و عقبه‌اش تمام دنیای استکبار بود و هم اکنون نیز آمریکا قدرت لجستیکی جنگ با نظام الهی – سیاسی جمهوری اسلامی را دارد ولی سربازانش روحیه و شهامت ایستادگی در مقابل بسیجیان را ندارند.

وی تصریح کرد: به همین منظور از طریق دشمن سازی مدت‌های مدیدی بر روی ساخته و پرداخته کردن داعش سرمایه گذاری کرده و به میدان فرستادند که در انتها به لطف مجاهدت شهدای مدافع حرم و سردار شهید قاسم سلیمانی توطئه مزبور خنثی شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه شهرستان پارس آباد بیان کرد: اغتشاشات اخیر برای انقلاب اسلامی یک حجامت بود و در حال حاضر فضا تغییر یافته و روحیه پایمردی و ایستادگی مردم ارتقا یافته است.

پیرجاهد حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمائی ۲۲ بهمن را یادآور شد و بیان کرد: این حضور همچنان مستدام و چشمگیر است که نمونه بارز آن مراسم انقلابی، دینی و ملی است.

در ادامه این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد نیز اظهار کرد: نامگذاری روز جانباز به مناسبت خاصی بوده و مختص به علمدار کربلا یعنی حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.

بهروز فخیمی ادامه داد: آن حضرت با عدم پذیرش امان نامه شمر ملعون نهایت اخلاص اش را به امامت و ولایت به اثبات رساند که انتخاب سالروز ولادت ایشان به عنوان روز جانباز باید از جنبه‌ها و زوایای مختلفی بررسی و مورد کنکاش قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جانبازان در دوران دفاع مقدس از سر خلوص نیت در جبهه‌های جنگ حاضر شده و با تمام وجود از ایران عزیز دفاع کردند و در حال حاضر نیز آسیب‌های وارده را با مرارت‌های بسیاری تحمل می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس آباد بیان کرد: این جانبازان به خاطر اشتغال و یا وام مسکن سینه خویش را در مقابل گلوله‌های آتشین دشمن سپر نکرده بودند و هم اکنون نیز هر اقدامی برای خدمت به آنان اعم از خدمات پزشکی و درمانی صورت گیرد در برابر اوج ایثارگری‌های آنان ارزشی ندارد.

 

 

منبع: مهر

خواندن 129 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)