چاپ کردن این صفحه

یادداشت| «بسیج» شجره طیبه‌ای است که روز به روز ریشه‌دارتر شده است

پنج شنبه, 06 آذر 1399 00:01 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بسیج یادگار امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ای است که در گلزار انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر وریشه‌دارتر شده است.

 

به گزارش خط هشت از بندرعباس، حجت‌الاسلام وحید نقدی از فعالان اجتماعی و سیاسی استان هرمزگان در یادداشتی به‌مناسبت هفته بسیج آورده است:

بسیج لشکر مخلص خداست.
امام خمینی(ره)                                                                 

بسیج حاصل دوراندیشی و بصیرت معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) و درخت پاکی است که با خون مطهر هزاران بسیجی جان برکف آبیاری شده و اکنون نیز به درختی تنومند و با قدرت تبدیل شده است.

وظیفه امروز بسیج ضمن حفظ آمادگی کامل و رصد فتنه نفوذ دشمن و مقابله با نقشه‌های شوم و پلید استکبار جهانی، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، باید همیشه در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی و تاریخ‌ساز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) در راستای تشکیل بسیج مستضعفین (ارتش ٢٠ میلیونی) که زمینه‌ساز بزرگترین تشکیلات مردمی مردم‌نهاد، حماسه‌‌آفرین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرمشقی برای تمام آزاداندیشان و آزادی‌خواهان جهان شد جهت مبارزه با استکبار جهانی و کمک به محرومین و مستضعفین جهان.

بسیج نهادی مردمی، همراه و همگام با مردم و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که در طول دوران جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس مردانه از خاک و ناموس ایران اسلامی دفاع کرد ، لحظه های تاریخی که توسط بسیجیان در ایران اسلامی به یادگار گذاشته شده در تاریخ جهان هستی و این سرزمین بی بدیل بوده ،  امروز بسیج به فرمان فرماندهی معظم کل قوا  در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این سزمین خالصانه در جهاد است.

صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل "بسیج مستضعفین" از نقاط عطف شگفت‌انگیز و معنادار انقلاب اسلامی و پدیده برجسته تاریخ معاصر ایران عزیز است.

بسیج یادگار امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ای است که در گلزار انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر وریشه‌دار تر شده است و اخلاص و ایمان توام با حضور آگاهانه و شجاعانه بسیجیان در صحنه‌های گوناگون ایثار و ازخودگذشتگی، این نهاد مقدس را به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه دفاعی فرا روی جوامع مستقل و حق طلب قرارداده است.

یاد، خاطره و آرمان‌های تمدن ساز شهیدان و حماسه‌سازان بسیجی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی  را گرامی می دارم و با تجلیل از مجاهدت های مخلصانه و خدمات بی منت و بی انتهای بسیج در روند پیشرفت و تعالی کشور و امدادرسانی جهادی به مردم در سختی ها و مصایب در برهه های گوناگون و تکریم بیعت علوی و عاشورایی آنان با ولی فقیه زمان؛ تداوم موفق جلوه گری های تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایتمدار، تحت راهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که متضمن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پشتوانه نیل به آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) است، را از درگاه حضرت حق خواستارم.

 

 

منبع: فارس

خواندن 1022 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)