چاپ کردن این صفحه

راهیان نور فرصتی طلایی برای ترویج اخلاق عاشورایی

یکشنبه, 14 اسفند 1401 16:57 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

امروز که جنگ شناختی و ابزار رسانه مهم‌ترین کلید‌واژه‌های غرب برای استحاله از درون ایران است، مردم عمیقاً نیاز مبرم به معنویتی از جنس دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس دارند که راهیان نور فرصت طلایی برای این مهم است.

به گزارش خط هشت، پوریا کریم‌پور؛ قریب به ۳۰ سال است که از دوران غرورآفرین دفاع مقدس ملت ایران می‌گذرد و همچنان گلگون‌کفنان راه حق علیه باطل دست‌گیر ملت شریف ایران و مایه عزتمندی ایرانیان در صحنه بین‌الملل هستند، کسانی که خود را با خدای شهدای کربلا معامله کردند.

علمای دینی می‌گویند انسان ذاتاً معامله‌گر است و بهترین معامله، معامله‌ای است که انسان خود را به خدای خود می‌‎‌فروشد، این در حالی است که گزینه‌هایی دیگر هم روی میز دارد مانند خودفروشی به دنیا، علم، لذایذ دنیوی و در نهایت شیطان.

حُکمای مذهب تشیع معتقدند «در پی هر چه هستی، همان هستی»، بر این اساس در غایت همه انسان‌ها اینگونه تعریف شده است که ماحصل زندگی دنیوی‌شان آینه زندگی اخروی‌شان است، اگر کسی تمام عمر خود را صرف علم‌آموزی کسب علم کند در نهایت در زندگی اخروی‌اش به علم می‌رسد و اگر کسی خدا را دنبال کند در نهایت به حضرت حق می‌رسد.

از این حیث شهدا که تمام زندگی و جذابیت‌هایش را فدای راه خدا کرده‌اند، گنیجنه عظیمی از معنویت و حلقه واصله‌ای برای پیمودن مسیر حق هستند، مطالعه در این بادی و یاداآوری رشادت‌های کسانی که بهترین معامله‌گران تاریخ هستند، ضرورتی انکارناپذیر و باطل‌اسحر توطئه دشمنان است.

امروز که جنگ شناختی و ابزار رسانه مهم‌ترین کلید‌واژه‌های غرب برای استحاله از دورن ایران است، مردم ایران عمیقاً نیاز مبرم به معنویتی از جنس دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس دارند که راهیان نور فرصت طلایی برای این مهم است، قطعا حس و حال شهدا و اتمسفر دقاع مقدس پادزهری خطرناکی برای سم‌پاشی و لجن‌پراکنی‌های دشمنان است و بر همین اساس هم همه توان خود را برای تضعیف و انحراف آن به کار می‌برند.

از سویی دیگر نهاد‌هایی فرهنگی که نیاز جدی به بودجه‌های هنگفت برای مقابله با امپریالیسم رسانه‌ای غرب دارند، می‌توانند با صرف بک هزارم هزینه بازدهی چندصد برابری از حضور مردم در راهیان نور داشته باشند، در شرایطی که ملت ایران با هم در تنگنای دشمنان قشم خورده قرار گرفته است باز هم شهدا دستگیر این ملت عزیز هستند.

امیدواریم همانطور که امسال به لطف خدا و با دستگیری حضرت ولیعصر مردم ایران با شکوه‌ترین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را خلق کردند، در اردو‌های راهیان نور هم توفیقاتی داشته باشیم که دشمنان را برای همیشه مأیوس کنیم.

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 219 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)