×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690
چاپ کردن این صفحه

لقب سردار مجاهدی که ماندگار شد

پدر شهید مدافع حرم «محمد حمیدی»، در خاطره‌ای از او می‌گوید: «ابوزينب نام يكی از مجاهدان عرب زبانی بود كه دوستي زيادی با پسرم داشت. بعد از شهادت اين سردار عرب زبان، به پسرم لقب ابوزينب داده بودند...» ادامه این خاطره را از شهید مدافع حرم «محمد حمیدی» ر

چهارشنبه, 13 مرداد 1400 07:57 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهید "مدافع حرم محمد حمیدی" دهم شهریور ماه سال ۱۳۵۸ درخانواده‌ای مذهبی در تهران دیده به جهان گشود. از این شهید بزرگوار یک فرزند پسر به یادگار مانده است. او که از مدافعان حرم و پاسدار بود.

پس از حضور در عراق و عملیات آزادسازی شهر موصل دوازدهم تیر ماه سال ۱۳۹۴ در منطقه موصل عراق مجروح شد و به دلیل جراحت بسیار پس از چند روز بستری در بیمارستان بقیه الله به شهادت رسید. پیکر این شهید والامقام در بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

پدرشهید مدافع حرم «شهید مدافع حرم «محمد حمیدی» در خاطره‌ای از او روایت می‌کند:

«وقتي شهيد حميدی به سوريه می‌رود، لقب ابوزينب به ايشان داده می‌شود. ابوزينب نام يكی از مجاهدان عرب زبانی بود كه دوستي زيادی با پسرم داشت.

بعد از شهادت اين سردار عرب زبان، به پسرم لقب ابوزينب داده بودند. پسرم دفعه اول كه رفت سوريه پشتش تركش خورد و مجروح شد.

سه ماه بعد براي بار دوم اعزام شد. اين بار از ناحيه پا مجروح شده بوداز يک سمت تير خورده بود و از سمت ديگر خارج شده بود که به دلیل جراحت بسیار پس از چند روز بستری در بیمارستان بقیه الله به شهادت رسید.

منبع: نوید شاهد

خواندن 653 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)