چاپ کردن این صفحه

یادواره شهدای انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می شود

شنبه, 18 بهمن 1399 17:11 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی اردبیل خبرداد و گفت: این یادواره با محوریت شهدای دانشجوی انقلاب در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خط هشت ، اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی اردبیل خبرداد و گفت: این یادواره با محوریت شهدای دانشجوی انقلاب در این دانشگاه برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت هستند،لزوم برگزاری محافل شهدایی در دانشگاه ها را یادآور شد و گفت: معنویتی که شهدا با خود به دانشگاه می آورند علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان در تهاجم فرهنگی ، انگیزه ای مضاعف به دانشجویان جهت رشد و تعالی می دهد.

رسولی در ادامه سخنان خود به ویژگی های دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده اشاره کرد و گفت: این دانشمند بزرگ از جمله جوانان انقلابی بود که پس از دوران 8 سال دفاع مقدس در سنگر علم و دانش به مجاهدت های خاموش پرداخت و توانست در طول عمر پربرکت خود علاوه بر پرورش شاگران بسیار که هر کدام منشاء خیز و برکت در کشور هستند خدمات غیر قابل وصفی برای کشور انجام دهند.

وی در پایان سخنان خود به تشریح جزئیات این یادواره پرداخت و گفت: یادواره شهدای انقلاب اسلامی اردبیل با سخنرانی حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ساعت 10 صبح روز 19 بهمن ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  بصورت حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: سبلان ما

خواندن 698 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)