×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690
چاپ کردن این صفحه

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

اهدای بیش از ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات به هیات‌های ورزشی اردبیل

چهارشنبه, 04 اسفند 1400 11:15 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از خریداری تجهیزات تخصصی با ارزش افزون بر ۲۰ میلیارد ریال برای هیات‌های ورزشی این استان خبر داد.

سجاد انوشیروانیمدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اهدای بیش از ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات به هیات‌های ورزشی اردبیل خبرداد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای تقویت و توسعه هیات‌های ورزشی زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم را از سال گذشته تا کنون در اختیار آنها قرار داده است.

وی افزود: به منظور حمایت از قهرمانان نامی ورزش استان و شانس‌های حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک آینده هم به میزان ۲ میلیارد ریال وسایل تخصصی تمرینی و مسابقه با سایز و اندازه مناسب و کیفیت درجه یک با هماهنگی و همکاری کمیته المپیک تهیه شده که به‌زودی به ورزشکاران اهدا خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: وزنه‌برداری، شمشیربازی، ووشو، دو و میدانی، ژیمناستیک، بوکس و دوچرخه‌سواری از هیات‌ها و رشته‌های ورزشی هستند که ورزشکاران آنها مستعد حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک آینده می‌باشند و بر این اساس زیر چتر حمایتی این اداره‌کل خواهند بود.

وی اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل تا روز اعزام و برگزاری بازی‌های آسیایی از ورزشکاران مورد نظر حمایت‌های لازم را به صورت نقدی انجام خواهد داد.

منبع: سبلان ما

خواندن 565 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)