چاپ کردن این صفحه

عکس شهدای مدافع حرم روی پیراهن حمید طاهری فرد/ راه شهداء کهنه و فراموش نمی‌شود

شنبه, 23 اسفند 1399 23:39 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

حمیدطاهری فرد، بازیکن اردبیلی تیم مس کرمان در بازی با چند تیم، پراهنی به تن کرده بود که تمثال شهدای مدافع حرم استان اردبیل، عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و نوشته‌ای از مقام معظم رهبری در خصوص شهدا بر روی آن نقش بسته بود.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، چند روز پیش عکسی از حمید طاهری‌فرد، بازیکن اردبیلی یکی از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با تصویری جالب از تمثال شهدای مدافع حرم استان اردبیل که روی پیراهنش نقش بسته بود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

عکسی که از شهدای مدافع حرم استان اردبیل در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با یک جمله از مقام معظم رهبری «زمان همه چیز را کهنه می‌کند مگر خون شهید را» بر روی پیراهن این بازیکن فوتبال نقش بسته بود، برایم بسیار جالب بود و از این‌رو تصمیم گرفتم تا مصاحبه‌ای با او داشته باشم؛

فارس: کمی خودتان را معرفی کنید؟

طاهری‌فرد: بنده متولد شهر اردبیل هستم و فوتبال را از همین شهر شروع کرده و مراحل رده‌های پایه‌ای را در اردبیل گذارنده‌ام، از سال ۷۸ در این رشته ورزشی فعالیت دارم و قهرمانی‌های پیاپی با تیم‌های منتخب،  رده‌های اردبیل در سطح کشوری ( دهه ۸۰) برای اردبیل عزیز به ارمغان آورده‌ایم.

از سال ۸۷ کار خود را به طور حرفه‌ای با تیم نفت تهران ادامه دادم و در لیگ برتر به مدت ۴ سال حضور داشتم. سه قهرمانی و صعود از لیگ دسته اول به  لیگ برتر همراه با تیم‌های نفت تهران، نفت آبادان و مس رفسنجان در کارنامه ورزشی‌ام به ثبت رسیده و هم اکنون نیز در تیم مس کرمان مشغول بازی هستم.

راه روشن شهدا را باید روشن‌تر از همیشه حفظ نماییم‌

فارس: بارها تصاویری از شما در مسابقات مختلف با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان اردبیل و هم‌چنین شهید سردار سلیمانی در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف پخش شده، هدفتان از انجام این کار چیست؟

طاهری‌فرد: کمترین کار ممکن زنده نگه‌داشتن یاد شهداست و کسانی که جان خود را در راه ولایت و اعتقادات حقیقی قرار داده‌اند و ما هم  به نوعی وظیفه داریم  این راه روشن را حفظ نماییم‌، در رزوگاری که دشمن هجمه‌های بسیاری بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و به‌خصوص جوانان تدارک دیده، باید با آتش به اختیار الگوهای ناب را به جوانان و مردم معرفی کنیم و آرمان‌ها و یاد شهدا را در جامعه اشاعه دهیم.

راه شهیدان هرگز کهنه و فراموش نمی‌شود

فارس: به نظرتان چرا باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم؟

طاهری‌فرد: دلیل روشن است و طبق جمله‌ای از مقام‌معظم رهبری که می‌فرمایند: «زمان همه چیز را کهنه می‌کند مگر خون شهید را» خون و راه شهید کهنه و فراموش نمی‌شود و سیر تاریخی و حوادث گذشته نیز همین موضوع را تایید می‌کند ولی تنها دلیلی که یاد و خاطره شهدا را باید هر سال پاسداشت، این است که شهدا از جان خود گذشته‌اند تا ارزش‌ها و آرمان‌ها حفظ شود و از همین رو بر ما نیز وظیفه است تا با حداقل‌ترین کارها در هر بخشی از جامعه در حفظ و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قدم برداریم.

حضور فعال در صحنه چشم دشمنان را  کور می‌کند

فارس: اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان چگونه‌ می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند؟

طاهری‌فرد: مردم و مخصوصا اقشار جوان  جامعه در هر حوزه‌ای که مشغول فعالیت هستند و از هر طریقی که می‌توانند و صلاح می‌بینند در صحنه باشند، چرا که حضور فعال در صحنه چشم دشمنان را  کور می‌کند و آنان را از پای درمی‌آورد؛ در این راه نگران مخالفت‌ها نباشند.

مسیر رودخانه با سنگ‌های کف آب صدای دلنشینی ایجاد می‌کند؛ نگران نیش‌ها نباشند قطعا زمان حق و حقیقت را نمایان می‌کند، با عنایت و درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به زودی  انتقام خون تمام شهدایمان را از استکبار خواهیم گرفت و پرچم عدالت و حقیقت را با ظهور آقا صاحب امر(عج) در کل جهان هستی به اهتزاز در خواهیم آورد.

 

 

منبع: فارس

خواندن 872 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)