چاپ کردن این صفحه

برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید/ 10 تیم با هم به رقابت می‌پردازند

سه شنبه, 02 اسفند 1401 13:50 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل از پنج‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، صمد نوتاش پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات فوتبال لیگ برتر استان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان روز پنج‌شنبه چهارم اسفند آغاز می‌شود.

وی افزود: باتوجه به برگزاری کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام در اردبیل، هیات فوتبال استان اردبیل هم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام برنامه‌ها و مسابقات خود را با این محوریت برگزار می‌کند.

رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: در حاشیه آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل از خانواده‌های شهدای والامقام تجلیل شده و برنامه‌های مختلف فرهنگی هم در حاشیه مسابقات برگزار می‌شود.

نوتاش با بیان این‌که مسابقات فوتبال و فوتسال استان در رده‌های سنی مختلف به صورت منظم برگزار خواهد شد، بیان کرد: در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل ۱۰ تیم حضور خواهند داشت که برای راهیابی به لیگ دسته سوم فوتبال کشور با هم به رقابت می‌پردازند.

وی از حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال استان در رده‌های مختلف در کشور خبر داد و گفت: برای برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی اردبیل هم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

 

 

منبع: فارس

خواندن 184 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)