چاپ کردن این صفحه

مدیرعامل باشگاه مقاوت اردبیل:

مسابقات والیبال چهارجانبه اردبیل با قهرمانی گیلان پایان یافت

شنبه, 13 اسفند 1401 14:23 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیرعامل باشگاه مقاوت اردبیل از برگزاری یک دوره مسابقات والیبال نوجوانان شمالغرب کشور در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات با قهرمانی گیلان به پایان رسید و تیم اردبیل در جایگاه سوم ایستاد.

 

به گزارش خط هشت، جاوید رحیم‌زاده مدیرعامل باشگاه مقاوت اردبیل، از برگزاری یک دوره مسابقه والیبال نوجوانان بسیج شمالغرب کشور در اردبیل خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات چهار تیم از استان‌های آذربایجان‌شرفی و غربی، اردبیل و گیلان حضور داشتند که در پایان این رقابت‌ها تیم استان گیلان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آذربایجان‌شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی گفت: تیم باشگاه مقاومت اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم آذربایجان‌غربی نیز چهارم شد.

رحیم‌زاده به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: ایجاد نشاط اجتماعی، تعامل باشگاه‌های ورزشی استان‌های شمالغرب کشور، ایجاد روحیه تعاون و همکاری بین مسئولان ورزشی استان‌های همجوار و آماده‌سازی والیبالیست‌های نوجوان برای حضور در لیگ‌های رده سنی کشور از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بود.

وی گفت: این مسابقات بصورت دوره‌ای برگزار شد و هر تیم با انجام سه بازی طی 2 روز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت.

رحیم‌زاده با بیان اینکه مسابقه چهارجانبه والیبال نوجوانان شمالغرب در راستای برنامه های ورزشی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات با همکاری هیات‌های ورزش استان‌های همجوار در سال‌های اینده تداوم داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت اردبیل گفت: مرحمت ناصری از طرف هیات والیبال استان اردبیل ناظر مسابقات چهار جانبه والیبال شمالغرب کشور بود.

 

 

منبع: سبلان ما

خواندن 219 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)