فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

مردم با ماندن در خانه، خادمین ملت را در تامین سلامت یاری کنند/ بازاریان با بستن مغازه ها، سلامتی را به مردم هدیه کنند

پنج شنبه, 22 اسفند 1398 00:55 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از کمپین در خانه بمانیم به عنوان یکی از خواسته های بزرگان برای مقابله با ویروس کرونا نام برد و گفت: در این شرایط خاص مردم با رعایت توصیه های بهداشتی و تعویق آداب و رسوم نوروز در تامین سلامتی جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

 

به گزارش حط هشت، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، ضمن قدر دانی از ایثار و فداکاری های مدافعان سلامت در اردبیل گفت: در شرایط فعلی همه موظف هستنذ با پیروی با سخنان بزرگان کشوری و استانی در جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه تلاش کنند.

وی از عموم مردم خواست تا در این شرایط خاص و حساس با عمل به دو مولفه آسان و در عین حال سخت و طاقت فرسا مقدمات نابودی این بیماری منحوس را فراهم کنند.

بابازاده از کمپین در خانه بمانیم به عنوان یکی از خواسته های بزرگان نام برد و گفت: این کار کوچک امام طاقت فرسا زمینه کنترل و پیسگیری کرونا ویروس را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه مسئولین خادمین ملت هستند به آداب و رسوم و فرهنگ نوروز اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست داریم تا با رعایت اوضاع پیش آمده و ماندن در خانه و عدم دید و بازدید نوروزی، اجازه ورود تلخکامی در هیچ خانه ای را ندهند چراکه زمان برای صله رحم و دید و بادید وجود دارد و می توان پس از رفع این بلا نیز آداب و رسوم سال نو را به جای آورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود لزوم حفظ آرامش در جامعه را یادآور شد و گفت: همه داوطلبان فعال در عرصه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و هیأت های حسینی که کارهای خلاقانه زیادی انجام می دهندتا شادی و نشاط توام با سلامتی را به جامعه بازگردانند،گفت: بهتر است این فعالیت ها منسجم و با رعایت تدابیر سازمان بسیج همراه شود تا اقدامات صورت گرفته نیز ملموس تر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات شایسته و درخور توجه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در مورد مقابله با کرونا ویروس قدردانی کرد و گفت: این عزیزان در خط مقدم جانفشانی می کنند و شایسته تقدیر هستند.

بابازاده با بیان اینکه همه دست اندرکاران دستگاه های اجرایی استان و در رأس آن استاندار اردبیل صمیمانه و دلسوزانه در راه تامین سلامت مردم تلاش می کنند، گفت: همکاری و تعاون بازاریان و مغازه داران که در آستانه عید نوروز به کسب و کار می پردازند، در این ایام خاص با گذشت و چشم پوشی از فعالیت های اقتصادی، در تامین سلامتی مردم بکوشند چراکه سلامتی بزرگ ترین نعمتی است که با هیچ ثروتی بدست نمی اید.

وی اهمیت دعا و توسل را یادآور شد و گفت: دعا و توسل همواره و در همه برهه ها و سختی ها کارگشا است و این موضوع بارها در دوران دفاع مقدس بارها به اثبات رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه دعای صادقانه نصرت الهی را در بر دارد گفت: ما به عنوان سرباز کوچک اسلام  همراه مردم هستیم و تا از بین رفتن این بیماری دست از تلاش شبانه روزی بر نخواهیم داشت.

وی در پایان سخنان خود بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی که اولاتر از همه هستند ضمن دعوت مردم به دعا و نیایش از همگان خواستند تا با رعایت توصیه های بهداشتی پزشکان و متخصصان امر در کنترل  و نابودی این ویروس در کشور تلاش کنند.

 

 

منبع: سبلان‌ما

خواندن 700 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family