لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی»/ صدوهشتادوششمین روز؛

استقبال از عید فطر با خون و موشک در غزه

سه شنبه, 21 فروردين 1403 16:08 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهادت و زخمی شدن جمعی از فلسطینی‌ها در بمباران نوار غزه و گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای فلسطینی در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش خط هشت، در حالی کشورهای اسلامی و عربی بعد از یک ماه عبادت با برگزاری جشن به استقبال عید فطر می‌روند که ساکنان نوار غزه زیر آتش و آوار با خون و موشک از این عید بزرگ مسلمانان استقبال می‌کنند.

غزه با خون و بمباران به استقبال عید فطر می‌رود

خبرنگار شبکه المیادین از تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی بامداد امروز خبر داد.

گزارش‌های رسانه‌ای همچنین بیانگر شهادت یک پزشک فلسطینی در جریان حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه تقاطع السرایا در مرکز شهر غزه است.

علم الدین صباح خبرنگار عرب زبان مستقر در نوار غزه تاکید کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های بامداد امروز خانه‌های مسکونی را در منطقه البلد واقع در دیرالبلح بمباران کردند.

وی اضافه کرد: توپخانه این رژیم نیز بامداد امروز محله التفاح واقع در منطقه جنوبی شهر غزه را هدف قرار داد. این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از شمال نوار غزه را بمباران کردند.

صباح تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تعداد شهدای فلسطینی برجای مانده در خان یونس بعد از عقب نشینی رژیم صهیونیستی از این منطقه افزایش یابد. تاکنون پیکرهای ۸۴ شهید از زیر آوار بیرون کشیده شده است. برخی از این پیکرها پوسیده اند.

استقبال از عید فطر با خون و موشک در غزه

وی بیان کرد: در حالی در کشورهای اسلامی و عربی به استقبال عید فطر می‌رود که این عید در سایه حمله‌های رژیم صهیونیستی و افزایش تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه احساس نمی‌شود.

از سوی دیگر خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی کمیته‌های مردمی را در نوار غزه که مسئول توزیع کمک‌های بشردوستانه در جنوب شرق شهر غزه هستند هدف قرار دادند.

در این حمله وحشیانه عناصر صهیونیست دست کم یکی از اعضای این کمیته‌ها به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

کشتار عمدی نیروهای درمانی و بیماران در غزه

از سوی دیگر یکی از مسئولان وزارت بهداشت نوار غزه به سیاست رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن نیروهای درمانی و نابودی سیستم پزشکی این باریکه اشاره کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه در گفت و گو با شبکه الجزیره تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند سیستم بهداشتی و درمانی نوار غزه را نابود کردند.

وی در ادامه افزود: عناصر صهیونیست به صورت عمدی نیروهای درمانی و پزشکی را به همراه بیماران هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

یورش اشغالگران به شهرهای کرانه باختری

این در حالی است که حمله‌های رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری با اهداف مختلف از جمله افزایش تعداد اسرای فلسطینی و گسترش ترس و وحشت در این منطقه طی بامداد امروز نیز ادامه داشته است.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم برای چندمین بار پیاپی طی روزهای گذشته حمله کردند. این نظامیان اشغالگر به منطقه حلحول واقع در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز یورش بردند.

اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز شاهد حمله نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز بوده است. آنها به اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس نیز یورش برده و با نیروهای فلسطینی در این اردوگاه برای چندمین بار پیاپی درگیر شدند.

این عناصر صهیونیست به اردوگاه الامعری در جنوب شهر رام الله نیز حمله کرده و محمود المیمی آزاده فلسطینی را مجدداً بازداشت کردند.

استقبال از عید فطر با خون و موشک در غزه

فریادهای نظامیان صهیونیست بعد از گرفتار شدن در کمین نیروهای فلسطینی

در همین راستا نیروهای فلسطینی مستقر در کرانه باختری در برابر حمله‌ها و یورش‌های بامدادی نظامیان صهیونیست علیه این منطقه ساکت نبوده و برای عقب راندن آنها وارد عمل شدند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نیروهای فلسطینی در مسیر حرکت عناصر صهیونیست در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس کمین کردند.

آنها یک نارنجک در مسیر نظامیان صهیونیست کار گذاشتند که با انفجار آن تعدادی از عناصر متجاوز زخمی شدند.

بعد از گرفتار شدن این نظامیان اشغالگر در کمین نیروهای فلسطینی در اردوگاه بلاطه عناصر متجاوز دیگر بمب‌های دودزا به سمت نیروهای فلسطینی پرتاب کردند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که بعد از این کمین نیروهای فلسطینی در محله العیاده در اردوگاه بلاطه فریادهای نظامیان صهیونیست به گوش می‌رسید.

 

 

 

منبع: مهر

خواندن 15 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family