فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

تا پای جان مقابل توطئه‌های آمریکا و اسرائیل خواهیم ایستاد/ حضور در صحنه‌های انقلاب یعنی شکست دشمن

چهارشنبه, 16 بهمن 1398 21:48 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: راه مقاومت جاوید است و این راه را ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت نام و یاد سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت از یاد‌ها فراموش شود و تا پای جای در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل خواهیم ایستاد.

 به گزارش خط هشت از اردبیل، یادواره دو شهید والامقام روستای حکیم قشلاقی شهیدان هدایت عباسزاده و شهید مرتضی معصومی و گرامیداشت یادو خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در مسجد روستای حکیم قشلاقی برگزار شد و از دانش آموزان نخبه کشور، علمی و ورزشی و از بسیجیان و معلمین نمونه در این مراسم تجلیل شد.

در این یادواره سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در این مراسم اظهار داشت: آسایش و امنیت مردم در اولویت مأموریت‌های سپاه و بسیج است و همیشه سرباز ولایت و خادم و خدمتگذار مردم هستیم.

وی تصریح کرد: زمانی که همه ما در خواب راحت بودیم سردار سلیمانی توسط همرزمانش برای آسایش و امنیت جهان اسلام خواب را از چشمان خود حرام کرده بود که توسظ دشمنان قسم خورده به فیض شهادت نائل آمد و با شهادت حاج قاسم اتحاد ملت‌ها بوجود آمد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) بیان کرد: راه مقاومت جاوید است و این راه را ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت نام و یاد سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت از یاد‌ها فراموش شود و تا پای جای در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه قلب‌های بزرگ در جثه‌های کوچک قرار دارد و شهید بالازاده نمونه بارز عشق و ایثار بود، افزود: فرهنگ و ایثار، شهادت و مقاومت باید در بین نسل‌های جدید و آتی ترویج یابد/ دانش آموزان تراز انقلاب با علم آموزی از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

سردار بابازاده تاکید داشت: همه باید مراقب توطئه‌های دشمن در جنگ روانی باشند چرا که دشمن با تمام توان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای خود شبانه روز در حال تخریب چهره‌های مقاومت و اسلامی است و از بین بردن عفت و حیا از جامعه اسلامی جزو اهداف اسلامی دشمنان است.

وی ادامه: شهید مرحمت بالازاده دانش آموزان ۱۳ ساله که برای حفظ ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل رفته بود با آن جثه کوچک کار‌های بزرگی می‌کرد که شاهد اسیر گرفتن چندین عراقی با دستان خالی توسط این شهید والامقام بودیم.
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی، مراسم گرامیداشت یادو خاطره خاطره شهید سلیمانی در مدرسه دخترانه متوسطه سبلان اردبیل با حضور مادران شهدای مدافع حرم علی سیفی و هاشم دهقانی نیا و مسئولین در مدرسه متوسطه دخترانه سبلان اردبیل برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه شما دانش آموزان بهترین الگویی که میتوانید برای خود انتخاب کنید حضرت فاطمه زهرا (س) است، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان و مادران است و این بانوی بزرگوار همیشه پشتیبان ما در ماموریت هایمان بودند.

فرمانده سپاه استان اردبیل خاطر نشان کرد: جان بولتون گفته بود انقلاب ایران نباید چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد و نخواهیم گذاشت این اتفاق عملی شود، اما به کوری چشم دشمنانمان بوِزه آمریکا جنایتکار این انقلاب با افتخار چهل سالگی خود را جشن گرفت و امسال نیز با سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب و با لطف خدای متعال شاهد ورود به چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی ایران را جسن خواهیم گرفت.

وی به آغاز ایام انتخابات و راهیپمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران همیشه ثابت کردند که پای نظام و انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و ان شاء الله به حضور در راهیپایی دشمن شکن ۲۲ بهمن و حضور در پای صندوق‌های انتخابات مشت محکمی بر توطئه‌های ۴۱ ساله دشمنان خواهند زد.

 

 

منبع:  بسیج 

خواندن 728 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/391590a8aca5da3a1ddddb1d98711ec2.jpg
کتاب «رمل‌های بی قرار» مجموعه دلنوشته‌های زائران ...
cache/resized/c6bf9c5c91b6c87d60cd13ac5b241698.jpg
کتاب «دو طبیب عاشق» زندگینامه شهیدان دکتر سلیم و ...
cache/resized/5d5caac97b7cd3afa7a2eed056bbf2e3.jpg
کتاب شرح عاشقی؛ زندگی پژوهشی شهید جهانبخش عباس ...
cache/resized/9a32a597cb4a8f56f2bd87966bc37ce1.jpg
کتاب «دره در آتش» با موضوع زندگی پژوهی شهدای شمال ...
cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family