نمایشگاه دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی برپا می‌شود

دوشنبه, 30 تیر 1399 17:08 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نمایشگاه دستاوردهای کنگره شهدای استان برای سه جامعه هدف نخبگان، مسوولین و عموم مردم تهیه می‌شود.

 

به گزارش خط هشت از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در سی و دومین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: دفاع مقدس یک میدان عملیاتی بزرگ برای سبقت‌گیری از کسب فضائل معنوی، اخلاقی و ارزش‌ها بود که در آن مقطع زمانی توانست یک دانشگاه تربیتی در ایران اسلامی راه‌اندازی کند.

وی افزود: امروز اگر در حوزه دفاع مقدس حرف و اقدامی انجام می‌دهیم و تاکید داریم دفاع مقدس به عنوان گنج گران بها نباید به فراموشی سپرده شود به دلیل اهمیت دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: مهم‌ترین هدفی که باید از حرف و اقدام در مورد دفاع مقدس دنبال کنیم بازخوانی و تبیین حماسه‌های ایجاد شده در دفاع مقدس است که اولا تجارب ارزشمند  بار دیگر در فضای جامعه به کارگیری شوند و دوما این فرهنگ ارزشمند را به نسل جدید بتوانیم منتقل کنیم.

 استان مرکزی یکی از استان‌های شاخص و برتر در دفاع مقدس است که عملکرد بسیار اثرگذاری در مقاطع مختلف دفاع مقدس داشت و افتخارات بزرگی در تاریخ به ثبت رسانده است

کریمی ادامه داد: استان مرکزی یکی از استان‌های شاخص و برتر در دفاع مقدس است که عملکرد بسیار اثرگذاری در مقاطع مختلف دفاع مقدس داشت و افتخارات بزرگی در تاریخ به ثبت رسانده است.

وی بیان داشت: اقدام مهم و لازمی که از سال‌های گذشته طرح آن را تدوین کرده بودیم و در قالب ستاد پیشینه رزم دنبال می‌کردیم، توانست بخشی از عملکرد استان را کامل کند و این عملکرد با برگزاری کنگره شهدای استان و اجلاسیه‌های متفاوت تا حدودی تکمیل شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای کنگره شهدای استان برای سه جامعه هدف نخبگان، مسوولین و عموم مردم خبر داد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای کنگره می‌تواند بازگو کننده تمامی اهداف و راه طی شده در شش سال کنگره را به عموم جامعه نشان دهد و ما باید این فرصت ارزشمند را قدر بدانیم.

نمایشگاه دستاوردهای کنگره می‌تواند بازگو کننده تمامی اهداف و راه طی شده در شش سال کنگره را به عموم جامعه نشان دهد و ما باید این فرصت ارزشمند را قدر بدانیم

کریمی تصریح کرد: یکی از افتخارات دیگری که برای استان مرکزی به برکت کنکره شهدا حاصل شد برتری کنگره استان در بین کنگره‌های کشور بود که امروز اقدامات در ذیل کنگره به یک الگو برای سایر استان‌ها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه‌ها،کمیته‌ها و اجلاسیه‌ها با جمع آوری دقیق دستاوردهای خودشان علاوه بر اینکه این اقدامات ارزشمند را برای سایر افراد نمایش می‌دهند آنها را به عنوان الگو در اختیار سایر استان‌ها قرار می‌دهند، افزود: با پیش بینی‌های صورت گرفته اقدامات باید به گونه‌ای دسته بندی و تهیه شود که قابلیت ماندگاری بالایی داشته باشد و بتوان آنها را در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس نگه داری کرد و آیندگان از این نسخه ارزشمند بهره برداری کنند.

 استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی یک اولویت مهم در تبیین دستاوردهای کنگره است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی یک اولویت مهم در تبیین دستاوردهای کنگره است و همانگونه که در گام اول کنگره اقدامات رسانه‌ای بسیار خوبی انجام شد امروز هم باید در خصوص نمایشگاه انجام شود.

کریمی ادامه داد: هرکدام از اجلاسیه‌ها،کمیته‌ها و برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در کنگره مجموعه ناگفته‌ها و جلوه‌های ویژه‌ای دارد که نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبیین این ناگفته‌ها است و باید از آن به درستی استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از نعمات بزرگی که به برکت کنگره شهدای استان اتفاق افتاد دیدار با مقام معظم رهبری و بیانات ارزشمند وی بود که به عنوان فصل الخطاب باید در دستور کار همیشگی ما باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خدمت رسانی‌هایی که در طول کنگره اتفاق افتاد می‌توان گفت یکی از خدمت رسانی‌های کم نظیر در سطح کشور بود که برای مردم برکات فراوانی داشت و سبب محرومیت زدایی در بسیاری حوزه‌ها شد و این باید در نمایشگاه آورده شود.

کنگره شهدای استان توانست ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با جوانان و نوجوانان برقرار کند

کریمی تصریح کرد: کنگره شهدای استان توانست ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با جوانان و نوجوانان برقرار کند و همین شاخصه آن را به مردمی‌ترین کنگره تبدیل کرد و امروز در نمایشگاه باید مولفه‌های چگونگی ارتباط برقرار کردن کنگره با جوانان را تبیین کنیم تا سرلوحه کارها و اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

 

 

منبع: فارس

خواندن 576 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family