شهید احمد الیاسی:

حرمت اهل بیت را نگه دارید و شعائر الهی را نشر دهید

پنج شنبه, 12 مرداد 1402 14:25 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

در بخشی از وصیت نامه شهید الیاسی آمده است: ما هر چه داریم از اهل بیت است پس حرمت خانواده الهی را حفظ کنید و شعائر الهی را نشر دهید.

به گزارش خط هشت از اهواز، شهید مدافع حرم «احمد حاجیوند الیاسی» در بیست و ششم دی ماه 1369 در شهر اندیمشک دیده به جهان گشود. پدرش عبدالحسین نام داشت و شغل اش کارگری بود.

احمد تا مقطع کاردانی را در شهرستان اندیمشک در دانشگاه آزاداسلامی در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل داد سپس به عنوان بسیجی جهت دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد. وی در 12 بهمن ماه 1394 در عملیات آزادسازی مناطق تحت اشغال نبل و الزهرا در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصيت‌ نامه‌ شهید احمد حاجیوند الیاسی:

بِسمِ رَبّ الوفا و رب الشّهداء وَ الصّدقین

از کوچکترین قطره دریای جهانی انقلاب به محضر شما دوستان 

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم       موجیم که آسودگی ما عدم ماست  

الان که چند روز به حرکت‌مان به سوی دیار عمه سادات مانده است و یقین حاصل کرده‌ام این بار عمه سادات به اشک‌ها و التماس‌های 4 ساله من توجه کرده و اجازه پاسداری از حرم خود را به من داده، دست به قلم برده‌ام تا چند خطی از مطالبی که بارها به زبان بیان کرده‌ام، برایتان ثبت نمایم.

در شرایطی که جهان اسلام و علی‌الخصوص محور مقاومت به رهبری ایران اسلامی و هدایت امام خامنه‌ای عزیز در میدان مبارزه با باطل قرار گرفته است و هر چند روز عده‌ای از برادران دینی و هم‌وطنم در دفاع از امت‌های مظلوم در سوریه و عراق و علی‌الخصوص یمن به شهادت می‌رسند، ننگم آمد در این راه نروم و بمانم. من که در دو دهه از عمرم با ذکر یا حسین (ع) رشد و نمو یافته‌ام حق بود با سر برای این راه تلاش کنم نه با دست و پا.

سرتون رو درد نیارم دشمن حرام‌ ‌زاده‌ای به مرزهای فکری‌مان در محورهای مقاومت حمله کرده است. نشستن برای من جایز نبود، قدم در راه مبارزه با باطل نهاده‌ام، با ایمانی راسخ و قلبی مالامال از شوق به مبارزه با کفر و دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) می‌رویم تا تکفیری‌ها را نابود کنیم با ذکر یا حسین (ع) و در رکاب مالک‌اشتر و سایر سربازان ولایت و بسیجیان مخلص الهی.

شهادت اجر سعادت است، اگر توفیق پیدا کردم به دست بیاورم، خیلی خوب است ولی اگر نشد، می‌آیم تا با هم راه سربازی ولایت را ادامه بدهیم. البته شما دعا کنید توفیق شهادت پیدا کنم. قبلش برای نابودی داعش و تکفیری‌ها دعا کنید.

رفتن ما رفتنی است جهت آماده سازی زمینه‌های قیام جهانی تا رهبر حسینی ما بیرق را به دستان مبارک مولا و امام‌مان تحویل دهد.

سال گذشته که توفیق زیارت عتبات عراق را پیدا کردم، تک‌تک قدم‌هایم را به نیت امام و شهدا و رهبر عزیزم برداشتم و خدا خود شاهد است در زیر رواق حرم امام حسین (ع) و علمدار رشیدش حضرت ابوالفضل (ع) چقدر برای ظهور آقایمان امام زمان(عج) و سلامتی نائب ایشان دعا کردم پس خدایا بحق آن مکان مقدس بهشتی فرج مولایمان را برسان و تا ظهور مولایمان نگهدار رهبرمان باشد.

برادر و خواهرم ماهمه معلوم‌هایی هستیم که با علت‌های اهل بیت (ع) آفریده شده‌ایم موجودات ناچیزی که به حرمت این خاندان منزلت پیدا کرده‌ایم، خانواده ای که سراسر محبت و عطوفت و رحمت نشأت گرفته از رحمت الهی هستند. ما هر چه داریم از این بزرگواران است پس حرمت خانواده الهی را حفظ کنید و شعائر الهی را نشر دهید.

این نظام به ید قدرت الهی برپا شده است و دستان توانمند امام زمان (عج) آن را یاری و پشتیبانی می‌کند، هرگز نگذارید دشمنان یا جیره خواران آنها در این نظام نفوذ کنند و ضربه بزنند. همه می‌دانیم این میسر نخواهد شد مگر با خودسازی، دوستان بصیرت‌تان را بیشتر کنید یعنی اینقدر خودسازی کنید که در راه اطاعت محض از ولایت تردیدی به خودتان راه ندهید.

 

 

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 113 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/76a3aad68c216dd1787d4ab16b31d77a.jpg
کتاب «پسران آقا سید» مروری بر زندگی حجت الاسلام ...
cache/resized/6403f7a99392cc7cbd6bf9fa15b7ccbe.jpg
کتاب «پوتین‌های خاکی» در موضوع تاریخ شفاهی و ...
cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family