زندگی نامه شهید رزاق عبداللهی

سه شنبه, 02 اسفند 1401 15:13 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

ما به ابرقدرت‌ها اعلام خطر می‌کنیم که اگر چه ما یک عده عزیزانمان را فدای اسلام کرده‌ایم ولی با قامتی استوار دنباله رو شهیدان‌مان هستیم و تا آنجایی که جان در بدن داریم یه وصیت شهیدان‌مان عمل می‌کنیم و جنگ‌مان را تا صدور اسلام در کل جهان ادامه خواهیم داد و کفار و منافقین را زیرو رو خواهیم کرد.

 

به گزارش خط هشت، شهید رزاق عبداللهی  تیرماه سال 46 در مشگین‌شهر به دنیا آمد، وی از مبارزین انقلاب بود که بعد از آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن به جبهه اعزام شد و نهایتادر عملیات والفجر ۸ در  منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

وصیت بنده حقیر به تمام مسلیمن این است که همیشه وحدت را حفظ کنند و همیشه گوش بفرمان باشند هر موقع از طرف امام امت صادر شد به نحو احسن وظیفه خودشان را انجام دهند تا در اخرت روسفید باشند.

 ما به ابرقدرت ها اعلام خطر می کنیم که اگر چه ما یک عده عزیزانمان را فدای اسلام کرده ایم ولی با قامتی استوار دنباله رو شهیدانمان هستیم و تا آنجائی که جان در بدن داریم یه وصیت شهیدانمان عمل می کنیم و جنگمان را تا صدور اسلام در کل جهان ادامه خواهیم داد و کفار و منافقین را زیرو رو خواهیم کرد .

تقاضای من از امت شهید پرور و همیشه در صحنه این است که به توطئه های منافقین گوش ندهند و با هوشیاری کامل همه شایعه پراکنیها و توطئه ها را با یاری خداوند نقش بر آب کرده و با مشتی گره کرده به دهان آنها برنند. 

ملتی که همه مشکلات انقلاب را تحمل کرد دشمن همیشه می خواهد با یک اشکال تراشی شما را به انقلاب بدبین کند و بگوید این هم اسلام شما همه چیز سهمیه شده و غیره اینها همه توطئه هستند برادران انقلاب سختیها- مشکلات دردها و رنج ها و از همه مهمتر فرزندان شما را از دستتان می گیرد انقلاب به این آسانی نیست که فورا تمام وسایل زندگی مادی را در اختیار مردم بگذارد، به این انقلاب نمی گویند.

کسی که می خواهد اسلام را به دنیا صادر کند باید اول از جان و مال و خانواده خود بگذرد بعد از آن می تواند دفاع از اسلام و نوامیس مسلیمن کند و کسی که می خواهد از اسلام دفاع کند فقط با زبان نمی شود باید عمل داشته باشد و در تمام رنج و مشقتی که بر او می رسد صبر و تحمل کند این انسان می تواند دفاع از اسلام کند 

 اگر ما تاریخ را مطالعه کنیم که از آدم تا خاتم همه اش با هاران مشکلات اسلام را تبلیغ کرده اند و ما می توانیم بهترین مثال امام عزیزمان را بزنیم که با تمام مشکلات دوری از وطن دوری از خانواده و از دست دادن بهترین فرزند اسلام مصطفی و تحمل کردن مشقات آنها توانست اسلامی که به روضه خوانی تمام شده بود را به اسلام واقعی تبدیل کند و زمان طوری شده بود که یک نفر نمی توانست به زنش بگوید حجابت را خفظ کن و امام عزیزمان این درس را به ما آموخت که مسلمان باید شجاعت داشته باشد و از هیچ موجودی نترسد این است دین حضرت محمد(ص) که به تمام ملتها ارزش می دهد. 

ملت ما در زمان طاغوت یک عروسک شده بود و در دست کثافت کاران امریکا و اسرائیل، آیا این برای یک فرد مسلمان ننگ نیست ملت ما بای یاری گرفتن از الله و سخنرانی های امام دست به دست هم دادند و مملکت خودشان را از دست جنایت کاران نجات دادند. 

برادرانم جایی که اسلام در خطر است باید جان خود را بدهیم و درخت اسلام را آبیاری کنیم تا بتوایم از او ثمری بگیریم. عزیزانم امام خمینی نوری است که خداوند در یک زمان بحرانی او را فرستاده تا زمین بدون خلیفه نباشد و مردم را از شکم پرستیها و از ظلمات نجات بدهد هر کس از امام خمینی بیعت کند از حضرت محمد(ص) و ائمه اطهارش اطاعت کرده و هرکس از او اطاعت نکند از دستورات الهی رو گردانده است و آتش جهنم او را فرا گرفته است. برادرانم حقانیت اما خمینی برای من از روشنایی خورشید و ماه روشن تر است و باید از او اطاعت کینم و فرمان او را از دل و جان پذیرفته و عمل کنیم.

 

 

منبع:  سبلان ما 

خواندن 136 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family