پوشش زنده روز دوم بازی‌های پاراآسیایی| کسب ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۴ برنز تا این لحظه/ پاراوزنه‌برداری با مدال شروع کرد

سه شنبه, 02 آبان 1402 14:26 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

در روز دوم بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز (سه‌شنبه) ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. در این خبر با گزارش لحظه‌به‌لحظه ورزشکاران ایران همراه ما باشید.

به گزارش خط هشت از هانگژو، روز دوم بازی‌های پاراآسیایی 2022 امروز در شهر هانگژوی چین پیگیری شد و نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه ورزشکاران کشورمان به شرح زیر است:

فوتبال نابینایان:

ملی‌پوشان فوتبال نابینای ایران که در نخستین دیدار خود برابر ژاپن به تساوی بدون گل رسیده بودند، امروز سه شنبه در دومین دیدار تایلند را 2 بر صفر شکست دادند.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

پاراتنیس روی میز:

** رقابت‌های پاراتنیس روی میز امروز سه شنبه با رقابت ملی پوشان کشورمان پیگیری شد که طی آن عرفان غلامی و حسن جانفشان در آستانه کسب مدال برنز قرار گرفتند. در رقابت‌های امروز حسن جانفشان برابر حریفی از چین تاپیه 3 بر صفر برنده شد .حسن جانفشان در یک چهام نهایی با نتیجه سه بر صفر برابر حریفی از تایلند به برتری رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

** عرفان غلامی در مسابقه امروز خود برابر حریفی از مالزی 3 بر یک به پیروزی رسید و در صورتی که بتواند حریف هنگ کنگی را شکست دهد او هم مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد. 

پاراوزنه‌برداری:

در روز نخست مسابقات پاراوزنه‌برداری رقابت‌های دسته 59 کیلوگرم در گروه A برگزار شد که طی آن محسن بختیار و سید یوسف یوسفی به رقابت با هفت حریف خود پرداختند و در پایان مدال های نقره و برنز را از آن ایران کردند.

بختیار در حرکت اول وزنه 184 کیلوگرم و در حرکت دوم وزنه 191 کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت سوم موفق به مهار وزنه 195 کیلوگرم نشد و پس از وزنه‌بردار چین به عنوان دوم و مدال نقره رسید. در حرکت سوم وزنه‌بردار چینی درخواست وزنه 197 کیلوگرمی داشت اما موفق به مهار آن نشد و اگر بختیار در حرکت سوم موفق بود مدال طلا را از آن خود می کرد.

سید یوسف یوسفی نیز ابتدا وزنه 176 کیلوگرمی را مهار کرد و پس از آن در مهار وزنه 178 کیلوگرمی هم موفق شد و با زدن وزنه 181 کیلوگرمی در حرکت سوم خود، مدال برنز را بر گردن آویخت.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** در ادامه روز نخست رقابت‌های پاراوزنه برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی عصر امروز سه شنبه مسابقات دسته 65 کیلوگرم برگزار شد و طی آن امیر جعفری به رقابت با 5 حریف خود پرداخت. جعفری که برای رسیدن به مدال طلا رقیب سرسختی از کشور میزبان را پیش رو داشت، در حرکت اول خود وزنه 191 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوم نیز وزنه 193 کیلوگرم را بالای سر برد. او برای حرکت سوم وزنه 200 کیلوگرمی را انتخاب کرد و با مهار آن مدال نقره خود را قطعی کرد. ورزشکار چینی با 218 کیلوگرم طلایی شد.

پارادوومیدانی:

** در مسابقه پرتاب نیزه کلاس F13 علی پیروج و سجاد نیک پرست با حریفانی از هند (2 نفر)، ژاپن و تایلند رقابت کردند که در پایان ، پیروج با رکورد 63.73 متر قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت. همچنین نیک پرست با رکورد 62.92 متر صاحب مدال نقره شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

 ** در روز دوم مسابقات پارادوومیدانی رقابت پرش طول کلاس T12 پیگیری شد و امیر خسروانی که در پارالمپیک توکیو به مدال دست یافته بود، در بهترین پرش خود رکورد 7.19 متر را به ثبت رساند و موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

**پرستو حبیبی که آخرین ورزشکار شرکت کننده در ماده پرتاب «کلاب» کلاس F32/51 بود، در همان پرتاب اول رکورد 22.88 متر را ثبت و قهرمانی اش را قطعی کرد تا یک مدال طلای دیگر در کارنامه کاروان ایران به ثبت برسد. او همچنین موفق شد رکورد آسیا و رکورد بازی‌های پاراآسیایی را نیز جابه‌جا کرده و به نام خود ثبت کند.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** الهام صالحی و شهلا جدیدی دو بانوی ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران در کلاس F54 به میدان رفتند و موفق به کسب یک مدال طلا و یک مقام چهارمی شدند.در این رقابت الهام صالحی در شش پرتابی که داشت، بهترین عملکردش را در پرتاب ششم و ثبت رکورد 7.36 متر انجام داد و با کسب عنوان قهرمانی، مدال طلا را به خود اختصاص داد. همچنین شهلا حدیدی با رکورد 6.25 متر در رده چهارم ایستاد و از دست‌یابی به مدال بازماند.

** صادق بیت‌سیاح در مسابقات پرتاب نیزه کلاس F41 بازی‌های پاراآسیایی با ثبت رکورد 45.20 در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را از آن خود کرد.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** فینال مسابقه دوی 100 متر کلاس T12 صبح امروز در ورزشگاه هوانگ لونگ شهر هانگژو برگزار شد. در این رقابت مهرداد مرادی نماینده کشورمان با ثبت زمان 11.17 ثانیه به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. او همچنین 4 صدم ثانیه رکورد بازی‌های پاراآسیایی را ارتقا داد

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** مرحله مقدماتی دوی 400 متر در کلاس T20 برگزار شد. در گروه دوم این مرحله ، میلاد رمضانی نماینده ایران بود و زمان 49.12 ثانیه را ثبت کرد تا به مقام دوم در این گروه برسد. رمضانی با کسب این رتبه ، جواز حضور در فینال بدست آورد؛ رقابتی که قرار است فردا با حضور 8 دونده برگزار شود.

بسکتبال با ویلچر بانوان:

تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان دیدار سرنوشت ساز خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را با پیروزی 47-42 پشت سر گذاشت. تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان صبح امروز در چهارمین دیدار خود به مصاف کامبوج رفت.

والیبال نشسته:

تیم ملی والیبال نشسته ایران دومین دیدار خود در چهارمین دوره بازی های پارآسیایی هانگژو را با پیروزی سه بر صفر در برابر قزاقستان سپری کرد. شاگردان هادی رضایی در رویارویی با قزاقستان ست نخست را در 14 دقیقه با نتیجه ی قاطع 25 - 10 به سود خود تمام کردند. در ست دوم هر چند که قزاقستان در طول بازی دقایقی پیش افتاد اما اندیشه های هادی رضایی همراه با زمان استراحت به موقع، تعویض های موثر و تلاش بازیکنان با پیرپزی 25_22 ایران همراه شد. ایران ست سوم را هم با برتری  25 – 18 به پایان رساند تا دومین پیروزی متوالی ایران با برتری سه برصفر و  ‌کمتر از یک ساعت به ثبت برسد.

دوچرخه‌سواری:

محمد دلیر پارادوچرخه سوار کشورمان در تایم تریل انفرادی یک کیلومتر و در کلاس B نابینایان و کم بینایان با زمان 1:06.343 دقیقه موفق به کسب مدال برنز شد. در این ماده رکابزنان کشورهای چین و مالزی اول و دوم شدند.

امروز همچنین بهروز فرزاد و مهدی محمدی در یک کیلومتر کلاس c4 تایم تریل انفرادی کلاس B با رقبای خود به رقابت پرداخته و در نهایت جایگاه پنجم و  هشتم را کسب کردند.

پاراتیراندازی:

**محمدرضا میرشفیعی، ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در ماده (P1 ) تپانچه بادی 10 متر Sh1 به مصاف حریفانی خود رفت و با 551 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

** معصومه خدابخشی ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان در ماده (R9) تفنگ 50 متر درازکش مختلط sh1 مسابقه داد و با 613.3 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** مسابقات مقدماتی ماده تپانچه بادی 10 متر Sh1 با حضور 22 تیرانداز برگزار شد که در پایان ساره جوانمردی با کسب 568.14 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت. فائزه احمدی و نسرین شاهی هم در رده های پنجم و ششم قرار گرفتند و به فینال راه یافتند.

فائزه احمدی و ساره جوانمردی دو نماینده ایران در این بخش از مسابقات به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند. فائزه احمدی با رکورد 236.2 به عنوان قهرمانی دست یافت. ساره جوانمردی پرچمدار کاروان ایران هم با رکورد 233 صاحب مدال نقره شد. نسرین شاهی هم عنوان چهارم را کسب کرد.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

پاراجودو:

** موسی غلامی در وزن منهای 90 کیلوگرم کلاس J1 پس از استراحت در دور اول، توانست در مرحله یک چهارم نهایی حریف اندونزیایی خود را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. او در ادامه حریف ازبک خود را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به فینال رسید. نماینده کشورمان در وزن منهای 90 کیلوگرم کلاس J1 در دیدار فینال مغلوب حریفی از چین شد و به مدال نقره رسید.

** مهدی برجلو نیز در وزن منهای 73 کیلوگرم کلاس J1 در دور اول استراحت داشت و بعد به مصاف حریفی از اندونزی رفت و برابر او شکست خورد. او در شانس مجدد موفق شد حریف نپالی خود را شکست دهد و در ادامه نیز با ضربه فنی کردن حریفی از تاجیکستان، به مرحله رده‌بندی صعود کرد. مهدی برچلو نماینده وزن منهای 73 کیلوگرم کلاس J1 کشورمان امروز با پیروزی برابر حریف ازبکستانی خود توانست به مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست باید.

پاراشنا:

** ابوالفضل ظریف شناگر 16 ساله در 200 متر مختلط انفرادی با ثبت زمان 2:35.83 به فینال این ماده راه پیدا کرد. ابوالفضل نگارستانی دیگر نماینده ایران در این ماده بود که با ثبت زمان 2:44.26 در فهرست رزرو برای صعود قرار گرفت.

** شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد در ماده 200 متر مختلط انفرادی SM10 بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به فینال راه پیدا کردند. ایزدیار با ثبت زمان 2:32.13 به فینال این ماده راه پیدا کرد. ضیغمی نژاد دیگر نماینده ایران در این ماده بود که با ثبت زمان 2:34.66 به مرحله پایانی راه یافت.

پاراتیراندازی با کمان:

**زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو به مصاف نماینده هند رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از تایلند رفت و با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی روز جمعه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از هند می‌رود.

** سمیه رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو به مصاف نماینده اندونزی رفت و با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از چین رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

** مریم یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند به مصاف نماینده فیلیپین رفت و با نتیجه 135 بر 131 به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از سنگاپور رفت و با نتیجه 143 بر 141 شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

** فرزانه عسگرپور در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند به مصاف نماینده تایلند رفت و با نتیجه 142 بر 133 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از چین رفت و با نتیجه 144 بر 139 شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

** علی سینا منشازاده در یک شانزدهم نهایی مسابقات کامپوند به مصاف نماینده هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه 145 بر 133 به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ژاپن رفت و با نتیجه 148 بر 138 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده چین رفت و پس از تساوی 144-144 در تیر طلایی موفق به شکست این حریف شد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی روز جمعه در نیمه نهایی به مصاف کمانداری از اندونزی می‌رود.

** هادی نوری در یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 143 بر 137 به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده هند رفت و با نتیجه 146 بر 137 شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

** محمدرضا عرب عامری در یک هشتم نهایی مسابقات ریکرو به مصاف کمانداری از مغولستان رفت و با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده ژاپن رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

** غلامرضا رحیمی در یک هشتم نهایی مسابقات ریکرو به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف نماینده چین‌تایپه رفت و با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی روز جمعه در نیمه نهایی به مصاف کمانداری از چین می‌رود.

** محمدرضا زندی در ماده W1 و در ماده یک چهارم نهایی با نتیجه 136 بر 129 به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی شنبه و در نیمه نهایی به مصاف کمانداری از چین می‌رود.

** تیم دوبل ریکرو بانوان با ترکیب زهرا نعمتی و سمیه رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه 6 بر صفر مقابل تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم ایران فردا در نیمه‌نهایی به مصاف تیم اندونزی می‌رود.

** تیم دوبل کامپوند بانوان با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه 142 بر 119 مقابل چین‌تایپه به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم ایران فردا در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

** تیم دوبل ریکرو مردان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه 6 بر صفر مقابل مغولستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم ایران فردا به مصاف تایلند می‌رود.

** تیم دوبل کامپوند مردان با ترکیب علی سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با نتیجه 154 بر 150 مقابل چین‌تایپه شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

** تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب زهرا نعمتی و محمدرضا عرب عامری در یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید. تیم ایران روز پنجشنبه در نیمه‌نهایی به مصاف تیم تایلند می‌رود.

** تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب هادی نوری و مریم یاورپور در یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه 154 بر 149 به پیروزی رسید. تیم ایران روز پنجشنبه در نیمه‌نهایی به مصاف تیم هند می‌رود.

گلبال:

تیم گلبال بانوان ایران در گروه C بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با نتیجه 10 بر 3 مقابل چین شکست خورد. ایران فردا با تایلند دیدار خواهد کرد.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** تیم گلبال مردان ایران موفق شد در دومین دیدار خود در چارچوب بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به برتری برسد. ایران در این دیدار موفق شد با نتیجه 10 بر یک  مقابل عراق در گروه B به پیروزی برسد.

پاراتکواندو:

** رومینا چمسورکی نماینده وزن منفی 65 کیلوگرم در دور اول استراحت داشت. او در اولین رقابت خود به مصاف فوآفو آویپا از تایلند رفت و در پایان 5 دقیقه با نتیجه 9 بر 9 به تساوی رسید‌. او در وقت یک دقیقه توانست با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود و به فینال برسد. نماینده وزن منفی 65 کیلوگرم در فینال مقابل یو یینان از چین به روی شیاپ چانگ رفت و با نتیجه 9 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره رسید‌.

** مهدی پوررهنما نماینده پاراتکواندو در وزن منفی 70 کیلوگرم به مصاف هوسانف اصلبک از ازبکستان رفت و با نتیجه 24 بر 12 پیروز شد. مهدی پوررهنما نماینده پاراتکواندو ایران در وزن منفی 70 در دومین مبارزه خود به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و با نتیجه 14 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. نماینده وزن 70- کیلوگرم کشورمان در فینال برابر چن از چین قرار گرفت و توانست با نتیجه 16 بر 3 به برتری برسد و طلایی شود.

** سعید صادقیان‌پور نماینده وزن منفی 63 کیلوگرم بعد از استراحت در دور اول به مصاف لی دونگو نماینده کره رفت و با نتیجه 16 بر 13 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با نتیجه 25 بر 13 پیروز و فینالیست شد. وی در دیدار پایانی مقابل نمایده مغولستان 6 بر 2 شکست خورد و نقره‌ای شد.

**روزا ابراهیمی نماینده وزن منفی 57 کیلوگرم در دور اول استراحت داشت. او در اولین رقابت خو به مصاف لی یوجی از چین رفت و در نهایت با نتیجه 9 بر 8 پیروز شد و به فینال رسید.  نماینده وزن 57- کیلوگرم K44 توانست در فینال بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دوسمالووا نماینده قزاقستان را 34 بر 15 شکست داد و نشان طلا را بر گردن آویخت.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

پاراقایقرانی:

** اسلام جاهدی در رقابت با حریفان خود با زمان 55 ثانیه و 749 هزارم ثانیه و فاصله بیش از 4 ثانیه نسبت به نفر دوم از خط پایان عبور کرد و در رده اول ایستاد و به مدال ارزشمند طلا دست یافت. قایقرانان تایلند و هند به ترتیب مدال نقره و برنز را کسب کردند.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** رویا سلطانی در رشته کانو کلاس kl2 به آب زد. سلطانی در رقابت با حریفان خود با یک ثانیه و 752 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول از خط پایان عبور کرد و در رده سوم ایستاد و به مدال ارزشمند برنز دست یافت. قایقرانان هندی و چینی به ترتیب مدال طلا و نقره را کسب کردند.

** مسعود قیصری در رشته کایاک کلاس kl3 در رقابت با حریفان خود با 3 ثانیه و 559 هزارم ثانیه نسبت به نفر اول و مجموع زمانی 45 ثانیه و 817 صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد و در رده ششم ایستاد.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

** شهلا بهروزی‌راد در رشته کانو کلاس kl3 به آب زد. بهروزی در رقابت با حریفان خود با یک ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول از خط پایان عبور کرد و در رده دوم ایستاد و به مدال ارزشمند نقره دست یافت.

قایقرانی , بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو , وزنه‌برداری , دوومیدانی ,

ادامه دارد...

 

 

منبع:  تسنیم

خواندن 102 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...
cache/resized/9fbeadaffe6db7f248c99c58e4be83af.jpg
کتاب «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family